iPhone5c – opcja budżetowa
scrum
wykładziny timzo
Pisaliśmy już nieco wyżej, że częścią nowej strategii Apple jest niezamykanie się na klienta z mniej zasobnym portfelem.
Dzięki temu przeciętni konsumenci, którzy chcieliby cieszyć się logo z nadgryzionym jabłkiem nie muszą sięgać po podróbki, aby tak się działo.
Jednym z przejawów tej polityki jest oferowanie w regularnej sprzedaży smartfona iPhone5c, który jest pierwszym modelem telefonu marki Apple skrojonym na potrzeby nieco uboższego klienta.
Okazuje się, że również takie urządzenia mogą przynieść firmie sukces rynkowy, choć nie obyło się bez pewnych kontrowersji.
Premiera aparatu miała miejsce we wrześniu 2013 roku i odbiła się sporym echem w światku informatycznym.
Co zmieniło się w stosunku do wcześniejszych, droższych wersji? Obudowa jest wykonana z solidnego poliwęglanu, a nie z aluminium.
Nieznacznie zwiększono także pojemność baterii – z pierwotnych 1440 do 1510 mAh.
Zaowocowało to przedłużeniem czasu pracy iPhone’a po naładowaniu.
Sercem sprzętu jest dwurdzeniowy proces o taktowaniu 2×1,3 GHz.